2019. február 18., hétfő

Bemutatkozás

Szeretem a műkorcsolyát, és azért hoztam létre ezt a blogot, hogy gondolataimat, versenyekkel kapcsolatos véleményeimet, élményeimet őszintén leírjam, nemcsak a jövőre tekintve, hanem visszamenőlegesen is. Kicsit amolyan naplóként is szolgálni fog. :)
Nem vagyok az a típusú szurkoló, aki elsősorban a hazai eseményeket követi és a magyar korcsolyázóknak drukkol. Kiskorom óta leginkább a nemzetközi mezőny érdekelt jobban, így a blogom is elsősorban a nemzetközi eseményekre fókuszál. 
Örülök annak, ha felkeltettem az érdeklődésedet a blogom iránt, és annak még inkább, ha olvasol majd és kommentelsz is a bejegyzéseimhez. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kis műkorcsolya történet - Nők

Már egy ideje gondolkodtam azon, hogy írok arról, hogyan ismerkedtem meg a műkorcsolyával és hogyan követtem sokáig a sportágat, de rájöttem...